Skip to main content

PA #0





Gate
Gate name: ntuu.kpi@ukr.net

Requirements
Construct and render wire-frame model representing a Palm and 15 phalanges of your hand using 16 parallelepipeds with OpenGL API. Each finger has to be individually bent according to the parameters controlled by keyboard combinations (e.g. a/z, s/x, d/f, etc).

Input
Outline your hand on a sheet of graph paper. Make sure the start of the coordinate system corresponds to your wrist.

* find the coordinates of every joint: P0i, P1i, P2, i = 0..4;
* find the length of every phalanx: L0i, L1i, L2, i = 0..4;
* find the axes of rotation of every phalanx: r0i, i = 0..4.

Implementation aspects
1) Implement a function that draws a wireframe parallelepiped using OpenGL API:
void DrawWireFrameParallelepiped(Vec3 start, float width, float height, float length);
{
      Draw Twelve Lines
}

2) Using combinations of translations and rotations implement bending of every finger. Call glTranslate*() to establish the pivot point and glRotate*() to pivot the phalanx:
  glTranslatef (P00);
  glRotatef (AngleBetween(r00, XAxisVector), ZAxisVector);
  glRotatef (angle0,  XAxisVector);
  DrawWireFrameParallelepiped(...);
To build a second segment, you need to move the local coordinate system to the next pivot point. Since the coordinate system has previously been rotated, the y-axis is already oriented along the length of the rotated phalanx. Therefore, translating along the y-axis moves the local coordinate system to the next pivot point. Once it's at that pivot point, you can use the same code to draw the second segment as used for the first one. This can be continued for an indefinite number of segments.
  glTranslatef (0, L00, 0);
  glRotatef (angle0,  XAxisVector);
  DrawWireFrameParallelepiped(...);

Hint
Start with a simple case with one finger consisting of two phalanges.

Comments

Popular posts from this blog

Diploma projects 23/24

Магістри Гончарук Костянтин Григорович ТР-21мп 380671262237 Калібрація об'єктиву для сферично-панорамної зйомки на основі катадіоптричної камери Link 1 Бачинський Владислав Ігорович Група ТР-22мп 0956368533 Методи візуалізації геометричних даних для шолому віртуальної реальності на основі засобів комп'ютерної графіки Link 1 Кокадій Михайло Олександров и ч Група ТР-22мп Геометрична модель трансформатора для електронно-променевої гармати на основі теорії електротехніки Носенко Андрій Сергійович Група ТР-22мп 0502080219 Геометрична модель фазового портрету для системи руху електрона на основі теорії електричного поля Link 1 Link 2  8.2-8.3 набрати  і вставити в роботу Link 3  Перекласти і вставити в роботу Link 4  11.3.6 Перекласти і вставити в роботу Link 5 Software Бакалаври Петров Артем Костянтинович Група ТМ-01 +380 (67) 3863870

Diploma projects 24/25

  Апаратне забезпечення Графічна карта із підтримкою мови GLSL Метод моделювання відбиття звукових хвиль у трубі Войта із застосуванням графічного процесору Провести огляд існуючих методів  моделювання розповсюдження звукових хвиль. Провести реалізацію методу розрахунку розповсюдження хвилі на основі кінцево різницевої схеми розрахунку апроксимації оператора Лапласу із застосуванням мови GLSL. Змоделювати пряму та заломлену трубу Войта у вигляді відрізків прямих, що відбивають хвилю. Провести моделювання розповсюдження хвилі у прямій та заломленій трубі та порівняти результати Апаратне забезпечення USB 2.0 CVCT камера з обєктивом діаметром не менше 50мм. Метод визначення орієнтації у просторі на основі зоряного датчику Розробити метод відслідковування зірок на основі бібліотеки OpenCV для відстеження орієнтації камери керуючись зображенням зоряного неба. Швидкість роботи програмно-апартного комплексу має забезпечувати не менше ніж 25кадрів/c, що необхідно для відслідковування обертання

Bachelor's diploma projects 22/23

Програмний застосунок  моделювання зубчатих коліс системи фокусування об'єктиву наносупутника Короткий опис роботи: Розробити програмне забезпечення для компютерного моделювання зубчатих коліс системи фокусування об'єктиву наносупутника. Мови програмування: JS, CPP протокол програмування: WebGL Подальша робота може бути пов'язана з розрахунком моделі зубчатої передачі. Захист проекту передбачає участь у міжнародній конференції з публікацією тез. Посилання 1 Посилання 2 Demo 1 Demo 2 Програмний застосунок  видалення шуму матриці з масивом кольорових світлофільтрів Баєра Короткий опис роботи: Розробити програмне забезпечення для видалення шуму матриці з масивом кольорових світлофільтрів Баєра. Мови програмування: JS, CPP протокол програмування: WebGL Подальша робота може бути пов'язана з розрахунком чіткості фокусу при якому було отриано зображення. Захист проекту передбачає реєстрацію авторського свідоцтва на програмний застосунок.